Lansare de carte – Anatomia unei imposturi. O școală incapabilă să învețe

bucuresti-11par2016

http://www.facebook.com/mihai.maci

„Lector la Universitatea din Oradea. Studii de licenţă (1995), de masterat (1996) şi de doctorat (2007) la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj. Preocupări iniţiale legate de Simone Weil (problema decreaţiei în opera ei fiindu-mi subiect de licenţă), apoi de Heidegger şi de relaţiile acestuia cu istoria (tema masteratului) şi cu teologia (tema doctoratului). În lunga epocă doctorală am beneficiat de stagii de documentare în Franţa, ocazie cu care – pe lângă tema propriu-zisă a lucrării de doctorat – m-am interesat de gândirea disidentă est-europeană, şi, în particular, de filosofia lui Jan Patocka. Astfel că domeniile mele de interes vizează în particular filosofia contemporană şi mai ales tentativele est-europene de a gândi rostul istoriei. Am fost membru a două proiecte de cercetare care se ocupau de cu totul altceva, însă aceste experienţe mi-au arătat câte lucruri interesante se află dincolo de cele despre care eu credeam că sunt singurele ce merită a fi făcute.”

Din articolele lui Mihai Maci pe Contributors.ro cu peste 10.000 de vizualizări:

127.000 – Cum produce școala tâmpiți (09.02.2013)
34.000 – Studenţii, cea mai enigmatică parte a învăţământului universitar. Sociologia unui examen. (28.01.2015)
15.000 – Din învățământ nu se moare (16.03.2015)
15.000 – Cine ne bate copiii (27.06.2014)
12.000 – Ce produc universitățile românești (16.04.2013)
12.000 – Sfârșitul universităților de provincie (21.11.2013)
11.000 – Când a început declinul universităţilor româneşti? Anii meditaţiilor si ai comentariilor (25.05.2015)
11.000 – Difficile liberté (21.03.2016)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

