„A introduce în acest moment criterii de performanță, fără a schimba câteva lucruri fundamentale, mi se pare echivalent cu a indica foarte precis locurile în care să se aglomereze corupția. Dacă până în prezent, corupția avea câteva puncte acute și în rest se distribuia difuză prin sistem, acum apele se vor mai limpezi puțin.
Profesorii apăsați de rigiditatea programei, copleșiți de birocrația idiotizantă, umiliți de salariile de mizerie vor ști acum că trebuie cu orice chip să „facă” performanță ca să poată primi niște salarii mai bune. Și uite așa, vor „face” această performanță pe hârtie, iar cei care verifică aceste hârtii vor fi singurii beneficiari ai acestei idei, fiindcă vor fi „stimulați” să vadă performanțe peste tot. Și uite așa se naște șansa ca în câțiva ani să avem un sistem de învățământ de înaltă performanță. Scriptică.”
http://drezina.wordpress.com/2016/05/24/salarizarea-performantei-in-invatamant-hahahaha