Alin Cristea: Nesimțirea PSD-iștilor pe treptele unui instituții private

eBihoreanul.ro: La Universitatea Emanuel, premierul a fost întâmpinat cu scandări “Ponta preşedinte!”

Cu nesimțire, PSD-iștii au încălcat o regulă MINIMĂ de bun simț, scandînd pe treptele unei instituții private „Ponta președinte”.

Pînă nu citesc scuze publice din partea PSD-iștilor – Alexandrina Chelu, de exemplu, pare mai puţin ţărănoiacă decît ceilalţi, Victor Ponta ar trebui să prezinte scuze publice, oricum el poate zice orice, și că mută Zidul Chinezesc în Carpați – îi solicit public Alexandrinei Chelu să mă scoată din blogroll-ul blogului său.

O să mă gîndesc și la alte forme de protest.

Deocamdată sînt extrem de ocupat, inclusiv în a preciza guguștiucilor care au citit un articol de tabloid că nu e vorba de cei din ACEA instituție (oricum pîngărită de prezența unui așa celebru plagiator, mincinos și nerușinat precum Victor Ponta), ci de cîțiva PSD-iști rîvnoși, dar nesimtiți… Și doar de cîteva secunde…

Am o singură dilemă: Printre PSD-iștii care au fost prezenți, au fost măcar vreo doi care au fost jenați? Sau, măcar acum, încearcă un minim sentiment de jenă? Să așteptăm să treacă alegerile pentru a-și recupera bunul simț?

UPDATE 17.20

Alexandrina Chelu și-a exprimat public un punct de vedere, într-un comentariu pe contul Alin Cristea pe Facebook (unde am afișat postarea de mai sus) și în comentariu AICI:

„…nu a fost deloc frumos din partea PSD-ului să scandeze public, pe treptele acelei instituţii, pentru dl. Ponta. […] Recunosc deci fără sfială că nu ar trebuit să se întâmple aşa.”

Îmi ridic pălăria! Cineva a admis public că s-a întîmplat ceva ce nu trebuia să se întîmple.

UPDATE 24 octombrie 2014

Marius Cruceru, decanul Facultății de Teologie a Universității Emanuel, a făcut următoarea precizare pe contul său de Facebook: „După comunicarea către dînşii a nemulţumirii noastre, prin liderii psd locali şi-au cerut scuze pentru incidentele provocate de hiperentuziastele psdiste, cu promisiunea că nu se va mai întîmpla.”

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Alin Cristea: Nesimțirea PSD-iștilor pe treptele unui instituții private

  1. Dle Cristea, vă înţeleg furia şi nemulţumirea, iar acum după eveniment realizez şi eu că nu a fost deloc frumos din partea PSD-ului să scandeze public, pe treptele acelei instituţii, pentru dl. Ponta. Regret că numele meu a ajuns să fie alăturat acestei situaţii, deşi eu nu am funcţii de conducere sau alte avantaje din partea partidului, sau vreo influenţă. Sunt un membru simplu, care a intrat în acest partid din dorinţa de a face ceva pentru ţară, exact în perioada în care eram guvernaţi de Boc şi Băsescu, când părinţilor mei tocmai li se tăiaseră 25% din salarii. Salarii deloc mari. Ştiu de asemenea că partidul nu mă va apăra. Poate chiar voi pierde teren pentru această abordare publică, dar nu mă tem, căci şi Dimitrie Cantemir şi-a criticat propriul popor: pe moldoveni, fără să se teamă. Eu de ce m-aş teme să recunosc că totuşi a fost o greşeală din partea noastră să scandăm acolo? Da, puteam doar să-l aşteptăm şi să-l primim pe dl. prim-ministru în linişte, cu respect. E adevărat. Mai vreau la final să precizez că eu personal duc o campanie elegantă, zic eu. Nu am atacat niciun candidat în postările mele, când abordam politic o persoană mereu mi-am cerut scuze de deranj, iar acest lucru îl poate spune oricine despre mine. Cât despre campanie, din păcate ne putem aştepta la orice, toţi vor să câştige, asta e. Ca o chestiune personală, ce să zic că am avut în 15 oct acel spectacol frumos şi din PSD mi-au venit …3 colegi? Restul erau în campanie. Nu au renunţat la ea pt mine. Ştiam… PLus că din cauza unei hotărâri de CL, nu am putut pune niciun afiş în oraş, ca să se ştie de SONET. Să mai zic ceva? 🙂 Deci îmi cer scuze pentru situaţie, eu, poate şi în numele lor, din păcate, cu riscul de a-mi atrage antipatii. Recunosc deci fără sfială că nu ar trebuit să se întâmple aşa.

  2. alincristea zice:

    (În paranteză: La mine nu e vorba de furie, sînt prea calm, prea ardelean…)

  3. alincristea zice:

    Nu sînt implicat politic, în administrația publică sau în vreun alt fel în spațiul public, nu fac parte (tehnic) din vreo confesiune.

Lasă un răspuns

